Spanning blijft stijgen... - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Rick en papa Hans Glas - WaarBenJij.nu Spanning blijft stijgen... - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Rick en papa Hans Glas - WaarBenJij.nu

Spanning blijft stijgen...

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick en papa Hans

02 December 2009 | Nederland, Velserbroek

Hallo allemaal,

Lang zijn we aan het wachten op hoe het vergaat met de inbouw van de apparatuur. Vorige week zijn we bij Van den Bosch geweest en de inbouw besproken... Inclusief de gaten voor de speakers zijn besproken hahaha
Stiekem hopen we dat de jongens de radio er ook gewoon even inzetten...deze mooie jvc radio hebben we met veel zorg uitgezocht he mannen. Nu hopen dat die verkoper niet een verkoop praatje heeft gehouden... Zoals jullie op de foto's kunnen zien werken ze erg netjes en wij hopen dan ook dat ze lekker door kunnen gaan en dan ook nog zorgvuldig blijven dus morgen ga ik maar weer even polshoogte nemen om te zien of alles volgens afspraak verloopt en of ze nogsteeds zo netjes werken...haha We gaan ervan uit...
Ook zal ik dan weer nieuwe foto's hebben om te showen...Dan weet ik meteen ook of er nog lang overheen gaat voordat hij te water kan...en wij dus een nat pak kunnen halen.