Witte Feestdagen ook in muiderzand... - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Rick en papa Hans Glas - WaarBenJij.nu Witte Feestdagen ook in muiderzand... - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Rick en papa Hans Glas - WaarBenJij.nu

Witte Feestdagen ook in muiderzand...

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick en papa Hans

30 December 2009 | Nederland, Velserbroek

Zo..... Dat is toch een tijdje terug geweest. Die sneeuw met kerst! Zeker een jaar of twintig denk...25 jaar zou ook kunnen haha. Iedereen weer 4 kilo zwaarder van de kerstdagen met al haar lekkere eten en drinken?
Zoals jullie vast wel al door hebben is de Cuarenta y tres nog niet aan ons overhandigd...dit komt door al het leuke winterweer, want de heren kunnen nu geen test vaarten maken hierdoor. Komt ons stiekem heel goed uit... hahaha, Nu hoor ik de mensen denken... Nee, kerst is een van de drukste periodes in horeca land dus we hebben al tegen elkaar gezegt dat we oplevering naar januari wilde tillen! Nu is dit door het weer en Van den Bosch goed samen gelopen...en zal oplevering in januari zijn.
Nu gaan we kijken wanneer het hun het beste uitkomt. Tevens ben ik niet huiverig voor kou, maar je kan ook overdrijven he...hahaha.

Ben wel heel benieuwd wie de kou werkelijk willen trotseren straks hahaha. Wat ik persoonlijk ook wel erg leuk vind, is dat Remco heel enthousiast aan het worden is. Heeft ook heel trots nu een jas uit dezelfde range als onze pakken. Super gaaf dus en koud!.. daar het veredelde regenjassen zijn hahaha.
Maargoed even voor de mensen die het leuk vinden...heb hierbij een paar foto's uit de sneeuw tijd van om en nabij kerst...
Dus helaas geen nieuwe foto's van vandaag woensdag 30 december 2009, want Ricky wilde nieuwe foto's maken, maar dat kwam er door nieuwe sneeuw even niet van.
Nu hopen dat het na het weekend beter is...
(alleen heenrijden voor 20 foto's moet ik niet te vaak doen hahaha)
Dus zal pas volgend jaar weer bij de boot zijn,... klinkt best raar haha. Morgen oudjaarsdag kan ik niet, dus dan maar volgend jaar hahaha...
Wil tenslotte toch regelmatig wat mooie plaatjes en kleine leuke teksten plaatsen. Zodra ik meer weet over levering, weten jullie het ook hahaha...

Via deze weg, wil ik dan ook graag jullie allemaal een fantastisch, spetterend, liefdevol en heel gezond 2010 toewensen.... X Rick