We gaan de uren aftellen... - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Rick en papa Hans Glas - WaarBenJij.nu We gaan de uren aftellen... - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Rick en papa Hans Glas - WaarBenJij.nu

We gaan de uren aftellen...

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick en papa Hans

12 November 2009 | Nederland, Velserbroek

Hallo allemaal,

Zaterdag is het dan eindelijk zover!!! Ons geweldige schip komt aan in muiderzand bij Van den Bosch Yachting. Hoelaat moeten we nog horen. Maar ga proberen om het op de gevoelige plaat vast te leggen om dit voor ons zo bijzondere moment op deze site met jullie te kunnen delen.
Dan denk ik dat er deze week veelvuldig contact en bezoekjes bij en met Van den Bosch zullen zijn...
Nu moet er tevens nagedacht gaan worden over waar alle raymarine apparatuur geplaatst gaat worden en wat er nog verbeterd en aangepast moet worden...Spannenddddd...
Ben de afgelopen week druk met Hans bezig geweest om een digid aan te maken voor hem zodat we bij het agentschap-telecom een vergunning voor de marifoon aan konden vragen. Dit is nu gebeurd en is de Roepnaam van de Cuarenta y tres; PB4206.
Nu is het wachten op het mmsi-nummer (Maritieme Mobile Service Identiteit-nummer).
Het MMSI-nummer heeft een standaardformaat (zoals een telefoonnummer) en geeft informatie over het stationstype, het land van registratie en de identiteit van het schip.Een MMSI bestaat uit een 9-cijferig nummer. De in Nederland uitgegeven nummers beginnen met 244, 245 en 246. Tevens was onze zeil kleding binnen bij Herni in Rotterdam. Dus ook dit is optijd in huis en staat goed. (zie foto)
Zodra de foto's van de op een vrachtwagen geladen cuarenta y tres gemaakt zijn kunnen jullie deze hier terug vinden...

Tot snel weer....

• 12 November 2009 - 22:53

Kombuismuis:

(verwarrend 2 namen hanteren)

denk dat ik toch iets eerder dat pak laat komen ... ben bijna jarig haha

zaterdag ga ik niet mee he , moet naar me zwarte pietje komen kijken ... en dat doe ik toch iets grager dan een bootje bekijken ... ik zie uit naar de foto's...

ahoy

• 29 November 2009 - 14:23

Sven:

lekker die warme steekzakken hahaha