De eilanden van de lage landen - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Rick en papa Hans Glas - WaarBenJij.nu De eilanden van de lage landen - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Rick en papa Hans Glas - WaarBenJij.nu

De eilanden van de lage landen

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick en papa Hans

15 Juli 2011 | Nederland, Velserbroek

Zo na een aantal kleine aanpassingen is de Bavaria 43 klaar voor haar eerste grote uitdaging...
Simpel gezegd langer dag twee dagen uit haar veilige box. Maandag worden de laatste boodschappen gedaan en schepen alle bemanningsleden in.
Dan zullen we beginnen met alle spullen een plaats te geven in ons tijdelijke huis voor tijdens onze tocht langs de nederlandse eilanden, Texel en terschelling.
Dan zal er in de avond en einde van de middag gesproken worden over dingen als veiligheid en te volgen koers...
Floor is er ondertussen achter dat ze stukken beter tegen zeeziekte bestand is als ze haar pleister op heeft en Stef hoopt dat hij zijn bier calculatie goed heeft gedaan. Sven heeft zijn vader zijn kast geplunderd voor wat onderwater speeltjes en Manon wacht alles rustig af...en ik??? Ik kan niet wachten tot we het ruime sop kiezen.
Al dacht ik vanmiddag even wat anders dat ik de stront tank om mijn oren kreeg...hahaha ja lach maar allemaal, en dan te bedenken dat we een echte machinist mee hebben... Zou toch zeggen dat hij het wel gewent is dingen schoon te maken en te herstellen, maar nee, hahaha hij had een kater... Hopelijk kunnen we jullie een mooi en leuk verslag geven tussendoor met wat mooie foto's


Denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg; we hebben er zin in...
(Al zou het weer misschien beter kunnen voor het kleurtje...)

  • 19 Juli 2011 - 17:04

    Hansie:

    Ik hoorde dat het begin zeer voorspoedig ging maar dat toen de wind sterk afnam en jullie haast zelf moesten blazen.
    Veilig in Oudeschild en veel plezier.

  • 19 Juli 2011 - 17:22

    Bram:

    Goede reis en tot ziens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick en papa Hans

Wachten duurt lang, maar is de moeite waard

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 23776

Voorgaande reizen:

10 Maart 2013 - 10 Maart 2013

En toen was het bijna al weer zomer 2013

30 November 2010 - 30 November 2011

Spanning en sensatie 2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Wachten duurt lang

28 Februari 2010 - 30 November -0001

De Avonturen van de Cuarenta y Tres.....

Landen bezocht: